Dag van vertrek

18 mei 2014 - Mahé, Seychellen

Half 7 in de ochtend, toch maar mijn bed uit, wel goed geslapen maar nu toch weer een beetje onrustig. Poesjes zijn verzorgd, what's next, eerst nog maar een beetje opruimen. Sven ligt nog te slapen.

Gisteren nog even geborreld met de vrienden, die gaan dan weg en nemen afscheid, het was een prachtige dag en dat beloofd het vandaag weer te worden, dat je niet op vakantie hoeft om te genieten, dat is zeker. Ik heb toch nog wel zin om te gaan?

Klokslag 12 in de middag, koffers zijn gepakt en gecheckt, Sven heeft alle randapparaten die je tegenwoordig mee neemt gebruiksklaar gemaakt. Alle haartjes zijn voorzichtig verwijderd en we hebben nog ff ons korte broek aangetrokken om in de Bressiaanse zon een boterhammetje te eten.

Straks nog even onze handbagage gereed maken, wachten op Ma voor de sleuteloverdracht, weer afscheid nemen, en dan op naar Brussel.

1. Ma:
    18 mei 2014
    Weet dat jullie veilig zijn aangekomen in Brussel. Hoop dat de rest van de reis ook goed verloopt.Liefs en groetjes Ma
  2. Lottie:
    20 mei 2014
    Heerlijk!! En nu genieten we zijn al benieuwd naar de rest van jullie verhalen. x